2010!



Számomra kezelhetetlen ez az évszám! Mikor? Hogyan? És én mivel töltöttem az elmúlt 10 évet, hogy nem vettem észre?
2005 volt eddig az egyik legjelentősebb év az életemben, kíváncsi vagyok, hogy ez a mostani vajon mit tartogat. Tervek azok vannak, számosak.

A képeken a tegnapi buli maradványai.

Malacka keksz

Ebbő a marcipános tésztából szaggattam ki a pofikat, orrokat, füleket. Megsütöttem, aztán cassis likőrrel elkevert porcukorból készítettem rá mázat. A szemek csokipöttyök.

Pezsgős bonbon

Hasonlóan a kávés bonbonhoz, most 100 g fehércsokiból, 80 g vajból és 1 dl pezsgőből készült a töltelék. Nem kevésbé zseniális, mint elődje.

5 megjegyzés:

Maimoni írta...

BÚÉK!!

Palócprovence írta...

Csatlakozom Maimonihoz, BÚÉK! :)

jókaja írta...

Azt a kávés bonbont előjegyzésben tartom :-)

Békés, boldog új esztendőt kívánok!

Ottis írta...

Örömteli, boldog új évet kívánok!

Flat Cat írta...

BÚÉK!
Pezsgőkrém, kávés bonbon elmentve, csodásak!