Juhtúróval töltött csirkecomb


Tulajdonképpen nagyon egyszerű recept, amit akár hétköznap is érdemes elkészíteni. Nincs túl sok macera vele, szépen elsüldögél. A végeredmény viszont igencsak kedvemre való.

Mi került a 4 személyes adagba? 6-8 darab csirkecomb (alsó és felsőrész vegyesen), 1 tojás, 15 deka juhtúró, só, bors, kapor.

Hogyan készült? A túrót kikevertem a tojással, fűszereztem. A combok bőrét fellazítottam, alákentem a túrós krémet. A combokat sütőbe helyeztem. 1 órán keresztül sütöttem fólia alatt, fél órát pedig fólia nélkül. Azt hiszem kár azon idegeskedni, hogy kicsit kifolyt a töltelék, így még jobban meg is sült.
Krumplipürével és salátával tálaltam.

Itt pedig olvasható egy szintén juhtúrós, pulykás recept.

2 megjegyzés:

"saját levében" írta...

A juhtúró olyan alapanyag, amivel - bármibe téve - 99%-os sikert érhetünk el! Csak rendeset venni belőle, az művészet!

Ági, aki főz írta...

Hogy neked milyen igazad van! A legjobbat a piacon szoktam venni, az olyan jó sós, hogy magában is élvezet enni.