Mi van a táskámban?


Mandy és Eva is azt szeretné tudni, hogy mi van a táskámban. A többiekét elnézve nem sok minden. Ezt a fekete táskámat hurcolászom legtöbbet, a babakocsin van hátizsák, a gyerekek cuccainak (pelenka és társai).

Rendes nőhöz méltóan van még egy halom táskám, ha normálisan felöltözök, van miből válogatni (a drágám szerint így se fér el a szekrényben, annyi). Legjobban egy piros táskámat szeretem, amihez van ez az ocelotos cipőm is. Ezen a blogon talán nem látszik, de a kedvenc színem a piros!

Node, akkor lássuk, amire a kérdés vonatkozott. 3 dolgot ellenőrzök, hogy megvan-e, mielőtt elindulok: pénztárca, telefon és kulcs. Ha ez megvan, akkor minden rendben.
A pénztárcámban egy halom pontgyűjtő és egyéb hűségkártya - mániákusan jelentkezek minden ilyen programba.
A kulcsaimon meg egy plüss macska lóg, így könnyű kitapintani és kikotorni a cuccok közül.
Most volt nálam pár postai feladóvevény is meg a kedvenc halacskás jegyzetfüzetem pár tollal.
Egy-két zacskó - ezeket szeretem vinni magammal, hogy ne kelljen újat venni.
Sminkes neszeszer csak akkor, ha kiöltözős önmagam adom: rúzzsal, arcpírral, szemhéjfestékkel.
Szepyke már válaszolt, ha jól láttam, hát nézzük Ízbolygót meg Palócprovence-t.

10 megjegyzés:

szepyke írta...

Az ocelotos cipődet a másik blogodon láttam, és gyönyörűűűűűűűűűűűűűűűűűű!
És én is szeretem a piros színt!:)Szeritnem nálam látszik a blogon!:)))) Jah, és tényleg válaszoltam már, és betettem a táskám képét, amit azóta kb 10-szer másoltak le a blogról...? :)

cicukám írta...

Ági, itt a hűtlen, a "válszra se méltó " igen én vagyok.
Nekem ocelotos ( sőt eredeti!, sapóm van, de már megkoptt kissé a szőre:-P
Egyébként tudom, nincs bocsánat, de amint tudom megírom a tényeket is levélben.
Gratulálok, nekem továbbra is Te vagy az Első!!!!

Ági, aki főz írta...

Szepyke, miért akarja valaki lemásolni a te táskádat?

Ági, aki főz írta...

Cicukám! Csak nem Fergi vagy? Másra nem tudok gondolni, csak te lehetsz! Ugye? Várom a mailt!

cicukám írta...

Ágikám igen, én de Cicukám lettem.Tudod "szines egyéniség" vagyok.Boldog vagyok sőt már pityergek is, hogy a nagy csend után még szóba állsz velem.
Ahogy ennél több erőm, lesz írok.
Most jöttem ( enyhe túlzás, inkább sántán vonszoltam)az előző bejegyzésem után kikapcsolni a gépet, .."de benéztem hát kicsit hozzád..... jó éjszakát kívánok!"

Palócprovence írta...

Már meg is mutattam a táskám tartalmát! :)
http://palocprovence.blogspot.com/2010/01/taskarejtelmek.html

ágota írta...

Talán nem érzed tolakodásnak egy ilyen "kipakolós" írás után : fotógépet cseréltél ? Nagyon, nagyon szépek a képeid mostanában :)

Ági, aki főz írta...

Olzka, nem már április óta ugyanaz a gépem van és sajnos időm sincs, hogy igazán megtanuljam hogyan működik. Messze vagyok még attól, amit elfogadhatónak tartanék. Nem tudom, hogy érdekel-e bárkit is, de rájöttem, hogy most egyszerűen nincs erre plusz időm, energiám. A képeim olyanok, amilyenek. Igyekszem, hogy ne legyenek rondák, ennyi.

ágota írta...

1 db embert érdekelt pl :)
Abból indult a kérdésem csupán, hogy szép színek, élességek bukkantak fel. Bocs, hogy, ha élét láttad a kérdésnek !

Ági, aki főz írta...

Olzka, jaj nem-nem, csak azt akartam kifejezni, hogy bár nagyon örülök a dícséretnek, sajnos egyáltalán nem vagyok elégedett magammal. Ennyi az egész. Meg talán annyi, hogy nem ez az életem fókuszpontja most.