Mediterrán paradicsomleves


A karácsonyi szünetben Symbol-elvonásban szenvedő drágám előadta, hogy ő olyan paradicsomlevest szeretne enni, amit ott szoktak adni. Mégis milyen az? Hát sűrű! De mégis mitől sűrű? Azt ő nem tudja. Szóval megpróbáltam keményítővel besűríteni. Megkaptam, hogy jó úton járok, de azért nem az igazi.

Nem tudom, nekem igazinak tűnt, de legalábbis finomnak.

Hozzávalók 4 személynek: 1 liter paradicsomlé, 2 evőkanál keményítő, mozarella golyócskák, bazsalikom és/vagy rukkola levelek, pár csepp olívaolaj, só, bors.

Elkészítése: A felforralt paradicsomlében feloldom a keményítőt, ezzel besűrítem, de már nem forralom tovább. A tányérokon elrendezem a többi hozzávalót és rámerem a levest.

Paradicsomlevest hagyományosan mi inkább belefőzött tojással vagy rizzsel szoktuk készíteni, de kellemes kis kirándulás volt ez is.

1 megjegyzés:

Moha írta...

Hát lehet, hogy nem "igazi", de én ki fogom próbálni, vágyom már valami üdítő,könnyű levesre!