Sörben pácolt és sörben párolt sertéscomb


Készítettem, - egy amúgy nem túl sikeres - kencét, amibe kellett egy csöpp sör is. Na, nálunk aztán nem fogy el az ilyesmi. Ha évente elfogy 5 liter sör, akkor már vad dorbézolós évünk volt. Bor annál inkább, de most nem ez a téma.

Szóval törpöltem, törpöltem és rájöttem, ha borral, akkor sörrel is lehet főzni, ugyebár!

4 személyre vettem 8 szelet sertéscombot - legközelebb tarja lesz, mert ez nem puhul meg annyira, ahogy én szeretem. A hússzeleteket üveg sütőtálba helyeztem, sóztam, borsoztam, megkenegettem mustárral. Ráöntöttem a sört és hagytam pácolódni vagy 3-4 órát. Ekkor megpakoltam két felkarikázott póréhagymával és bedugtam a sütőbe. 1 órát fedővel, fél órát fedő nélkül sütöttem. Az utolsó fél órára pár almagerezdet is rápakoltam.

Az ízén nem nagyon érezni a sört, de nagyon finom, aromás, kellemes és lássuk be, eléggé férfias étel.

2 megjegyzés:

Kriszta írta...

Anyu cirkecombokat süt sörben, a sütőben. Teljesen más lesz tőle az íze. Az egyik kedvencem. :-)

Unknown írta...

Kipróbáltam a receptet és nagyon finom lett! Köszi a receptet!