Rendeljetek a Marsról!



Nekünk nagyon ízlik a Marsbéli bolt kínálata. Ezzel a meglepő névvel ebéd házhozszállító cég működik Budapesten. Az étlapjuk rövidke, de nagyon biztató. Minden héten más és más fogások közül válogathatunk, és igen gyakran egy-egy kipécézett blogger konyhájából veszik kölcsön az ötleteket. Saját blogjukon pedig további kulisszatitkokat árulnak el.

Ma kukoricakrémlevest, tikka massalát, vagyis fűszeres csirkét meg mákos-narancsos panna cottát ettem. Mind Piszke receptje.

Két hete fűszeres oldalas, meleg csicsókás saláta meg Dolce Vita karamelltortája volt porondon.

Meg kell mondjam, egyik fogás jobb mint a másik. Mind gondosan elkészítve, olyan pont elég, hogy én és a 2-es számú jóllakjunk. Érződik rajta, hogy nem üzemi nagykonyhán, hanem gondoskodással és odafigyeléssel készültek. Olyan, mintha saját magamnak főztem volna, csak nem kellett ott toporogni a tűzhely mellett.

3 megjegyzés:

Piszke írta...

Örülök hogy ízlett!!

Ági, aki főz írta...

Naná! Kár, hogy macaron nem volt.

marslakó juli írta...

És tudnátok mennyit szemeztem a macaronnal, de nem mertem végül bevállalni, legközelebb..