Édesköményes saláta


Az édesköménygumó íze nyersen legkifejezőbb. Friss, harsongó, igazi salátába való! Ebbe a halovány színeivel hódító salátába csupa hajszálvékonyra vágott hozzávaló került: természetesen a főszereplő édeskömény. Találtam még hozzá almát meg lilahagymát. Mindkettőt félbe és vékony félkörökre vágtam. Rácsorgattam egy citrom levét, hogy ne barnuljon meg, illetve, hogy elvegyem egy kicsit a hagyma erejét.

A saláta alapja egy zacskó vegyes salátalevél volt, mindenféle szépségek voltak benne, többek között rukkola meg madárbegy is, amit be is azonosítottam. Tovább már nem is fűszereztem, csak egy pici sót szórtam rá, ami összefogta az ízeket.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Salátalevél nélkül is nagyon finom együtt az édesköménygumó és az alma. Nálam mondjuk inkább nyáron készül, kellemes könnyed köret vagy nassolnivaló meleg napokra.

Csibe írta...

Egy ideje szemezek az édesköménnyel, de még nem csináltam belőle semmit.
Guszta a salátát készítettél!