Coleslaw saláta


Még mindig azon töröm a fejem, hogyan tudnék több és több, lehetőleg idényzöldséget magamba gyömöszölni. Ebből a salátából egy egész bödönnel felfaltam, gyakorlatilag egymagam.

Hogy mi a coleslaw? Amerikai káposztasaláta, ezer meg egy változatban létezik. A legegyszerűbb és legelterjedtebb alapfelszereltsége természetesen a káposzta, mellette egy kis hagyma, répa és majonéz. Én a majonézt tejföllel és citromlével lazítottam. A hagymát pedig póréhagymára cseréltem, az kevésbé csípős. A répát reszeltem, a káposztát és a hagymát szeleteltem. A lényeg, hogy minden vékony, de roppanós legyen.

Néha teszek bele almát, zellert is, de most igyekeztem a hagyományoshoz visszatérni.

Hogy mi jó mellé? Hát természetesen a barbacue oldalas, vagy ennek hiányában fűszeres csirkeszárnyak. Ha még ez sincs, megteszi a cornflakes-es csirke is.

8 megjegyzés:

KicsiKató írta...

Szia!

Épp most lapátoltam be belőle egy adaggal:) Mi szinte mindig sült virslivel esszük és egy ideje majonéz nélkül, tejföllel. Isteni:))

Reni írta...

én csirkemellet is szoktam belerakni :] ja és a majonéz helyett én is mindig tejfölt rakok bele

http://renidani.blogspot.com/search/label/k%C3%A1poszta
imádom :) néha lilakáposztából csinálom :]

Moha írta...

Nálunk ez az a saláta amit minden nélkül megeszik az összes gyerek és Moha úr is.
Jó ötlet a zeller bele, kipróbálom majd úgy is,zellerszárral.

Moha írta...

Ja és szerintem ez nagyon szép kép:), hogy az előző bejegyzésre is reflektáljak!

Ági, aki főz írta...

Mennyi ötlet! Köszönöm! Régen csak a sima tejfölös káposztasalátát ismertem és azt is nagyon szerettem! De ez így sokkal több.

Vesta írta...

Apukám nagyon tud és szeret ilyet csinálni, csak nem tudtuk, hogy így hívják :))

mandy tarragon írta...

Múlt hét végén én is lapátoltam :) Olyan finom.

szepyke írta...

Milyen termékeny voltál az elmúlt napokban, alig tudlak követni!:)