Pőre túrógolyó


Most egy istené' se találom, hogy kitől, honnan loptam ezt a receptet. Arra emlékszem, hogy GBT-n kóstoltam és mindenféle zöldfűszerekbe volt forgatva. Nálam meztelen volt, de még így is mindenki imádta. Naná, hogy ennek legalább 1 hónapja, hogy elkészítettem. Remélem, hogy a jó receptet találtam meg a firkáim között, amely szerint 25 dkg túrót, 1 doboz Philadelphia krémsajtot és reszelt sajt helyett 10 dkg juhtúrót tettem bele, alaposan összedolgoztam és golyókat formáztam belőle.
Minden esetre sokféleképpen variálható, igencsak addiktív finomság. Bőven megéri a golyózással töltött időt.

Ha valaki magára ismer, kérem ne fogja vissza magát és jelentkezzen az eredeti recepttel! (Halványan a sajtkukacék rémlenek, de nem mernék esküdni.)
Update: Közben jelentkezett a tulajdonos, tényleg Sajtkukacéknál van az eredeti recept, itt.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem Trinity műve? Orsi

Sajtkukac írta...

Jól rémlik :-)Cheddaros-fűszeres golyók néven futott.
Niki

Ági, aki főz írta...

Á köszi! Sejtettem! Be is linkelem!

trinity írta...

Orsi,
nem, nem én gombócoltam, mint ahogy ki is derült:)
Azon a találkozón nem voltam ott...
Azért hitted szerintem, mert valami hasonló az én blogomon is van, az is zöldfűszeres, de kicsit más.

Ági, a memóriád mégsem hagyott cserben-látod? Majd ezt is kipróbálom!!!