Barackos-túrós kiflifelfújt


Aztán amikor egész délelőtt zuhogott az eső és a nullánál is kevesebb kedvem volt levánszorogni a boltba és tényleg semmi, de semmi nem volt a hűtőben, csak egy kis maradék töltelék a batyuból, nos akkor jutott eszembe, hogy már ezer éve szerettem volna kenyér vagy kifil felfújtat csinálni.

Először is kivajaztam egy tűzálló tálat. Összekevertem 2 tojást, 2 dl tejet, 1 dl tejszínt, 1 csomag vaníliás cukrot. Ebbe beletunkoltam a felkarikázott kiflit. Az egészet a tálba borítottam, közé pedig lekvár és túró gömböcöket dugdostam.

Az egészet kb. fél órát sütöttem. A tojásos-tejszínes cucctól kellemesen rezgős és puha lett a száraz kifli, a lekvártól meg jó édes. Azt hiszem egészen jól sikerült.

1 megjegyzés:

E.M.A.K. írta...

ÓÓÓ, ez igazán jól hangzik!!! Tuti kipróbálom a hétvégén! Köszi!