Már megint bab


Ahogy most elnézem, hetente legalább kétszer tudnék babot vagy lencsét enni, a velem egy háztartásban élők megkímélése miatt azonban ez ritkábban esik meg. Ez a leves is annyira egyszerű, mégis nagyon jól sikerült. A tényleges munka maximum 15 perc. Még akkor is, ha egy egyéves csimpaszkodik az ember nadrágjába.

Kolbászos bableves

Mi került a 3-4 személyes adagba? 1 vöröshagyma, 2 répa, 2 dl paradicsomlé, 1 darab natúr, nagyszemű babkonzerv, 15-20 dkg kolbász, só, bors.

Hogyan készült? A vöröshagyma héját lehúztam, robotgéppel apróra vágtam. A répát felkarikáztam. A lábasba öntöttem a paradicsomlét, felöntöttem 8 dl vízzel, beleszórtam a répát és a hagymát és puhára főztem. A konzervet lecsöpögtettem, a kolbászt felkarikáztam és összeforraltam a leves többi részével. Csak a végén fűszereztem, mert a kolbászból elég sok íz kifő, így könnyű elsózni a levest. Kell hozzá még egy kis kenyér, hogy lehessen tunkolni a sűrejét.

1 megjegyzés:

trinity írta...

Én nagyon szeretem...