Zöldséges crumble


Ki mondta, hogy a vajas morzsával csak a gyümölcsöket lehet beborítani. Az új Cuisine et Vins adta az ötletet, amit persze magam ízlésére és az éppen fellelhető hozzávalókra alakítottam.

Cukkinis és aszalt paradicsomos crumble kecskesajttal

Mi került a 4 személyes adagba? 3-4 cukkini, 50 g kecskesajt, 2 evőkanálnyi felaprított, aszalt paradicsom. A tetejére: 200 g liszt, 100 g vaj, csipet só, 1 tojás.

Hogyan készült? A cikkinit meghámoztam és felkockáztam. Sütőtálba tettem, negyed órán keresztül magában pároltam a 180 fokos sütőben. Közben összemorzsoltam a tészta hozzávalóit, a félig sült cukkinihez kevertem a sajtot és az aszalt paradicsomot. A tetejére morzsoltam a tésztát és még 20 percig sütöttem.

Köretnek vagy vega főételnek egyaránt megfelelő kompozíció, már feltéve, ha valaki szereti a kecskesajt erős ízét, mert alapvetően ez dominál benne.

3 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ez mekkora ötlet! Most már tudom, mi lesz vacsorára :-)

Mindennapi Manna írta...

Tök jó!!!!!

trinity írta...

Aszalt paradicsommal és ezzel a sajttal hogy is lehetne rossz???Igen jó ötlet!!!