Morzsás cukkíni

Mostanában legszívesebben minden ételt szépen beborítanék morzsával vagy őrölt magokkal és úgy sütném meg. De visszafogom magam és csak heti egy ilyet állítok elő. A díjnyertes ez az illatos morzsával beborított cukkíni, felül ropogós, sokízű, a zöldség pedig egészen lágy.

Morzsás cukkíni

Mi kell hozzá, hogy 2 fő számára elég legyen köretnek? 3 kisebb, zsenge cukkíni, 2 evőkanál zsemlemorzsa, 2 evőkanál tökmagolaj, 1 kiskanál mustár, 1 nagy maréknyi petrezselyem, 1 jól megtermett gerezd fokhagyma.

Hogyan készül? A cukkínit héjastól vastagabb karikákra vágtam, egy kicsit átlósan, hogy nagyobbak legyenek a szeletek. Ezek egy tepsibe kerültek.

A petrezselymet meg a fokhagymát egészen apróra metéltem és alaposan összedolgoztam a többi hozzávalóval. Ezzel a morzsával beterítettem a cukkínit és 20 percre betoltam a forró sütőbe.

Nincsenek megjegyzések: