Cobbler sampon ízesítéssel

Már megint nem bírtam magammal. Nekem folyton ki kell próbálnom valami újat, aztán vagy bejön, vagy nem. Általában igen, még ez a szerencse. Most annyi helyen olvastam erről a cobbler dologról, hogy egyszerűen kénytelen voltam kipróbálni.

Végül SJ receptjénél kötöttem ki, valahogy ez tűnt a legkivitelezhetőbbnek. Persze változtattam ezen is. Nos, az biztos, hogy a narancsvirágvizet legközelebb kihagyom, ettől lett ugyanis rendkívül erős sampon íze a süteménynek. Ezen kívül azonban minden stimmelt.

Cobbler

Mi kell hozzá? 1 kg körte, 1 narancs leve és héjja, 1 evőkanál méz, 15 deka liszt, 10 deka teljes kiőrlésű liszt, 1 kiskanál sütőpor, 10 deka vaj, 10 deka cukor, 2 dl joghut.

Hogyan készül? A körtét meghámoztam, kimagoztam és cikkekre vágtam. A narancs héjját a meglangyosított mézzel elkevertem és a körtére öntöttem.

A liszteket és sütőport elkevertem, majd összemorzsoltam a vajjal és a cukorral. A legvégén belekevertem a joghurtot. Mivel nekem nem akart összeállni a tészta, beleütöttem egy tojást is, de erre egyébként valószínűleg egyáltalán nincs szükség.

A körtét kivajazott formába szórtam, egy kanállal ráhalmoztam a tésztát, aztán 45 percig sütöttem 200 fokos sütőben.

Nincsenek megjegyzések: