Gouba mosoly

A napi mosolyom tárgya egy új vasárnapi program: a Gouba. A Gozsdu udvarban, a Király és a Dob utca között egy felújított átjáróban minden vasárnap kirakodó vásár van. Izgalmas kézműves termékek, régiségek és könyvek. A kézműves dolgok között felülreprezentáltak az ékszerek, mindenféle létező anyagból: üveg, textil, süthető gyurma, kerámia, nemez. Igazán szép és izgalmas darabokat láttam. Vannak Figurkák meg komplett öltözékek is, olyanoknak, akik nem az egyendivatra vágynak. (Zene és lángosos, limonádés büfé is van.)
Igazán jó kis sétálgatós, belvárosi program.

4 megjegyzés:

Pötipite írta...

Pont itt jártunk tegnap!Véletlenül találtunk rá, de jó volt kicsit nézelődni.Szerencsére nem sok pénz volt nálunk...de visszatérek pár dologért, amit kinéztem! :-)

GasztroRéka írta...

Ez szuperül hangzik! Elviszem anyukámat is meg szólok a barátnőimnek,már csak pénz kell!:)
Ha egy ilyen helyre beszabadulok,akkor nem tudom megállni,hogy ne vegyek semmit.
Engem ez így első hallásra a pici párizsi piackákra emlékeztet. Hm...:) Lehet alkudni is vagy mindennek fix ára van?
Te mit vettél?

Ági, aki főz írta...

Alkudni nem próbáltam, de biztos vagyok benne, hogy elég rugalmas a dolog.
Nekem a bizsu ékszerek a gyengéim.

Hetyke Kocsmárosné írta...

hali, én is voltam, tegnap és meg is lepődtem, hogy milyen sokan vannak, meg volt jó zene is, amit a fiam díjazott :)
az alkudozásról meg csak annyit, hogy én egy szuper holdköves fülcsiért fizettem 1200-t, és nem hittem el, hogy ilyen olcsó, szóval eszembe se jutott alkudozni :D