Menő maradékhasznosítás

Biztos nálatok is szokott maradni úgynevezett bolognai szósz. Tudjátok: darált hús, sűrített paradicsom, hagyma, répa, oregánó. Ez pedig nem mindig fogy el. Néha már nem esik annyira jól tésztával.

Egyszer régen például melegszendvicset fabrikáltam belőle.



Ezúttal pedig töltött cukkini lett.

Ezeket a gyönyörű gömbőcöket a piacon leltem, gyorsan haza is hoztam. Egy főre kell belőle 2 darab, mert elég picikék voltak.
A kalapjukat levágtam, belsejüket kivájtam. Elég magos volt, így azt nem is használtam fel. A helyére belekanalaztam a bolognai szószt.
Kb. háromnegyed órát töltöttek a forró, 200 fokos sütőben. Ez alatt teljesen átpuhult a cukkinik húsa.

Lereszeltem 15 dkg sajtot és a kalapokat levéve rászórtam a töltött zöldségre. Még úgy 10 percet pirítottam, hogy a sajt is megolvadjon, megpiruljon. Frissen, forrón fogyasztandó.

 

Nincsenek megjegyzések: