Astoria Delikát Csemege

Miután kétszer elsétáltam mellette, úgy, hogy észre sem vettem, a múlt héten sikerült felfedeznem egy újabb olyan beszerzési helyet, ahol a budapestiek kiélhetik a világkonyha iránti vonzódásukat.

Az Astoria Delikát Csemege főleg a tömegközelekedőknek jó helyszín, metró és 7-es busz közelében, tehát az én szokásos útvonalaimon fekszik.

Ami a kínálatot illeti, szinte már szokásos, azaz nagyjából átfedi a Culinarist, csak egy kicsit szerényebb. Fűszerek, konzervek, mindenféle mártások, szószok, tésztára valók. Csupa olyasmi, amiről az ember azt hiszi, jó ha bespájzol otthonra, hiszen bármikor gusztusa támadhat egy jó kis curry-re vagy éppen olasz szarvasgombás vadnyúl ragura.

A friss zöldségek és sajtok kevéssé tolakodnak, de a sonka felhozatal gyönyörűséges. Egyszerűen nincs párja a frissen szelt, hajszálvékony és illatos hamon ibericónak. Csak egy kis friss kenyér, jelen esetben ciabatta kell hozzá, esetleg némi vaj és kész a kényeztető szendvics.

A legnagyobb örömet természetesen a csokis szekció szerezte számomra. Remélem nem tévedés volt, de alaposan bevásároltam kedvenc Zottereimből, mivel 465-be került. (Máshol inkább 900 körül kóstál.)

Már csak egy aprócska probémám támadt, nevezetesen haza kellett cipelni a finomságokat. És akkor a japán meg arab teáskészletekre még egyetlen pillantást sem vetettem.

Nincsenek megjegyzések: