Csak szólok

Csak szólok, hogy hétfőn az Instant Irodalom Hírlevélben egy olyan történet érkezik az olvasók postaládájába, amit még nagyon kevesen olvastak, egy szabadkai folyóiratban. Aki szeretné megkapni, még időben feliratkozhat - persze, ha eddig nem tette meg. Feliratkozási lehetőség: itt.
Ha pedig személyes találkozóra vágysz velem, esetleg egy dedikálásra ácsingózol, akkor vasárnap 10 és 18 óra között megtalálsz engem és könyveimet a Gozsdu udvarban, a Gouba kézműves vásáron. (Király utca 13. és Dob u. 16. között)
Itt pedig egy rövid beszélgetés van velem és a novellás könyemről. (Nekem csak a Mozilla nyitja meg.)

5 megjegyzés:

Mónika írta...

Nekem megvan!
:) dedikálva is!
Köszi, Ági!


Mindenkinek csak ajánlani tudom, aki még nem olvasta, ne habozzon...
:)

Névtelen írta...

Ácsingózni???!!!...Miért...ki vagy te?...Ha újságírónak vallod magad,fogalmazhatnál megnyerőbb stílusban!!

Ági, aki főz írta...

Mónika, köszönöm!

Kedves névtelen utálóm! Már kezdtem azt hinni, hogy eltűntél...

Ági írta...

Hát engem ma nagyon kellemes meglepetés ért a Gouba vásárban a Gozsdu udvarban.

Emlékszel? Megkérdeztem, hogy ezt a könyvet nem egy gasztro blogger lány írta? Mire te..De igen, én vagyok az.
Alig várom, hogy belekezdjek a könyvedbe, a másik recepteset pedig legközelebb megveszem. Még vissza akartunk sétálni a lányaimmal hozzád de már nagyon elfáradtak, így inkább az autónkhoz indultunk vissza. Férjemnek is elmeséltem a mini blogger találkozót. Nem tudom miért, de nagyon jó lett a napom ettől a kis epizódtól.

Szia és örülök, hogy személyesen is megismerhettelek.

Egy másik Ági, aki nem annyira főz (lásd fapados gasztro blogom)

Ági, aki főz írta...

Másik Ági! Nagyon örültem neked, annyira jó volt beszélgetni! Legközelebb még nem tudom mikor leszek kint, de dolgozom rajta. A gyermekeket is szívesen megismertem volna, na majd azt is legközelebb.
Ja és egyáltalán ne szerénykedj, a te gasztroblogodnak is van helye az éterben. Nagyon is jó ötletekkel van tele.