Cukkínis "főzelék"

Ami persze egyáltalán nem főzelék, csak nagyjából úgy néz ki. Viszont egy isteni zöldség köret, ami pont jó volt a párizsias bundában sütött csirkemell mellé.



1 nagyobb cukkínit, 1 kis karalábét, 1 póréhagymát és egy kis kukoricakonzervet használtam fel.

A zöldségeket pucolás után felkockáztam.

Először a póréhagymát és a karalábét pároltam meg 1 evőkanál vajon. Sóztam, borsoztam. Mivel ennek egy kicsit több idő kell, mint a cukkíninek, ezért felöntöttem 1 deci vízzel és kb. 10 percet így magában főztem.
Csak ez után adtam hozzá az apróra kockázott cukkínit. Még kb. 10 percig pároltam, egy pici víz hozzáadásával.

Amikor már puha volt a zöldség, akkor kevertem hozzá a kukoricát, amit csak felmelegítettem.

Hozzáöntöttem még 1 dl tejszínt és 1 kiskanálnyi szárított tárkonyt. Még egyszer összerotyogtattam és már készen is voltam vele.



Nagyon kellemes, tárkonyosan lágy íze van :) 

1 megjegyzés:

aarkus írta...

Hű, Ági, nagyon jól néz ki, ránézni is üdítő. :-)