Grillezett őszibarack fagyival és csokimártással


A grillezés végén még gyorsan odatettem 1 kilónyi félbevágott és kimagozott őszibarackot is a tűz fölé. Már sok helyen lehet venni alumínium tepsit, pont erre van kitalálva, mert biztos nem ég meg a gyümölcs, nem esik bele tűzbe, de azért átsül és egy kicsit füstös is lesz. Egyszer megfordítottam mindegyiket. Aztán amikor már puha lett, félretettem egy negyed órára. A héját így könnyedén le lehetett húzni.
Minden barackba kanalaztam vaníliafagylaltot. Ha elég meleg a barack, akkor jó kontrasztot alkot a hideggel, de akkor sincs baj, ha már langyoskás.
Készítettem még hozzá csokoládé-mártást is: 100 g tejcsokoládét, 50 g étcsokoládét és 0,5 dl tejet összeolvasztottam, kevergettem. Ebből is rákanalaztam a fagyira, majd a végén mandulaforgáccsal szórtam meg. Ez utóbbira talán már nincs nagy szükség, de azért ártani nem ártott.

1 megjegyzés:

Maimoni írta...

Ó, anyám, de szépen is hangzik!