Gombás, kacsazsíros tészta


A tél végi hűtőtakarítás jegyében kipateroltam az összes fagyasztott gombát, vargányát, rókagombát. Meg kellett állapítanom, hogy korántsem olyan finomak mint frissen, és ezen csak némi kacsazsír meg egy kis parmezán tudott segíteni. Így lett egy végtelenül egyszerű, gyors és mégis ínycsiklandó ebédünk.

A gombákat egy adagnyi csiperkével együtt felszeleteltem, ugyanígy jártam el egy póréhagymával is. A kacsazsírt felhevítettem, a hagymát és a gombákat megpirítottam, nagy lángon, hogy ne eresszenek levet. Sóztam és borsoztam.

Kifőztem egy adag szélesmetéltet, összekevertem a gombával és megszórtam egy jó maréknyi reszelt parmezánnal.

A mennyiségeket mindenki a saját gyomra befogadóképessége szerint alakítsa. 4 személyre 40-50 deka gomba, ugyanennyi tészta, 1-2 evőkanál zsír és maréknyi parmezán az átlagos.


1 megjegyzés:

erős ildikó írta...

Ez nagyon finom és a fotód is gyönyörű!