A jó öreg melegszendvics


Előfordul, hogy az embernek csak ilyesmire van ideje vagy éppen kedve. Reprezentatív kutatás nélkül is feltételezem, hogy minden második háztartásban akad egy-egy toast-sütő gép, ami ott porosodik valamelyik sarokban. Én is úgy évente egyszer veszem elő és mindig megállpítom, hogy mennyire finom egy friss melegszendvics. Aztán elrakom és elfelejtem. De miért?

A mostani változatba tojás, juhtúró, kolbászkockák kerültek. Hú, isteni volt, különösen a mellé felfalt tetemes mennyiségű savanyú uborka társaságában.

3 megjegyzés:

"saját levében" írta...

De jó ötlet ez a juhtúró! Mi gyakran sütünk, de ez nem jutott volna eszembe. Irány a piac!

Méhn Niki írta...

Én áfonyalekvárral és sajttal szoktam kisütni. Imádom ezt az ízpárost! :) De ezt a juhtúrósat is ki fogom próbálni! ;)

erős ildikó írta...

Nálunk azért gyakrabban előkerül ez a masina, az én kedvencem a paradicsomos-petrezselymes-sajtos szendvics, a hús nekem nem hiányzik bele.