Megtörtént a nagy sorsolás

A random.org-ot használtam, nem csaltam, a nyerteseket nem ismerem személyesen. Biztos, hogy lesz, aki csalódik, de ígérem szervezek még hasonlókat!

Íme a nyertesek (mindenki, aki nyert, kapott egy e-mailt)
Mankás könyvek: Monica
Kern Ági könyvek és Szabadka-csomag: névtelen (szelesiszi...@)
Panyizsuzsi tejeskávé szettje: Viki
Karaffa borbolt saját bora: aarks
Hedonism bonbon és csoki: Muller Agi
Kockacukor kávébérlete: Lilla (főz)
Szilikonos forma a Gasztroshoptól: Jutka


Nagyon köszönöm nektek a játékot, a részvételt!

10 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ó, milyen szerencsés vagyok:))) enyém a legklasszabb nyeremény:)))
Még egyszer boldog blogszülinapot, kedves Ági!

Üdv,
szelesiszilagyi@gmail.com

Névtelen írta...

Ági,

Nagyon örülök!!!!
Még nagyon sok blogszülinapot Neked!

Jutka

Monica írta...

Jaj, nagy a boldogság, köszönjük szépen! Neked pedig ismét gratulálok és gyönyörű tavaszt kívánok!

Éva írta...

Gratulálok a nyerteseknek. Nekem megint nem volt szerencsém, de majd egyszer!

aarkus írta...

Nagyon köszönöm a játékot, boldog vagyok a nyereményemmel! :-))

Névtelen írta...

Kedves Ági!
Nyilvánosan is meghatottan köszönöm a szépséges ékszereket!
Üdv: Viki

Névtelen írta...

Kedves Agi! Nagyon orulok a nyeremenynek!Koszonom.
Udvozol Agi

Turák Kinga írta...

Gratula a nyerteseknek! :)

Lilla írta...

kávéztam, kakaóztam. nagyon jó volt :-)
szuppper nyereményt kaptam

Monica írta...

Ma sikerült átvennem, nagyon szépen köszönjük!!!