Melengető almás

Aztán tegnap este egyszerűen nem bírtam tovább és csinálnom kellett valami édeset. Akármennyire finom is a lila papíros csoki, valami sajátot, mélyen cukrosat, itthonit kellett ennem.

Pofonegyszerű almás, karamell öntettel

A dolog úgy történt, hogy fogtam egy fél csomag levelestésztát, amit a forma aljára terítettem, négy almát meghámoztam, szépen rápakoltam körbe-körbe. Semmi fűszer, semmi fakszni. Bekerült a sütőbe fél órára, amíg az alma jól megpuhult. A tészta sajnos nem tudott igazán jól átsülni, ezért leközelebb az alma kerül majd alulra és a tészta felülre.

Viszont a karamell öntet, az egyszerűen maga a mennyország! Pedig annyira egyszerű. Négy evőkanál cukrot megolvasztottam, addig rotyogtattam, míg halványbarna és illatos lett. Ekkor öntöttem bele 2 deci tejszínt. Kevergettem, amíg felolvadt. Forrón is jó, de lehűtve kicsit felhabosítva, huhhh, tömény boldogság.

Nincsenek megjegyzések: