Tejfölös-mustáros "finomfőzelék"



Persze nem ez a valódi finomfőzelék, tulajdonképpen semmi köze sincs hozzá, de így elkészítve nagyon finomak ám a zöldségek!

Hozzávalók 2 személyes adaghoz: 1 hagyma, 2 gerezd fokhagyma, 1 kanál olaj, 2-3 répa, 200 g fagyasztott borsó, 1 nagyobb cukkíni, 2 kanál tejföl, 1 kiskanál mustár, csipet szárított, morzsolt tárkony, só. 

Elkészítése: A zöldségeket tisztítás után kb. akkora kockára vágom, mint a borsó. (Na jó, lehet kicsit nagyobb is.) A cukkíni  héját nem szedtem le, így jobb marad az állaga. 
Az olajon megfuttattam a hagymát, fokhagymát. Jól megsóztam, hozzáadtam a többi zöldséget és csak épp annyi vízzel, amennyi ellepi - puhára főztem. 
A tűzről lehúzva belekevertem a tejfölt, mustárt, tárkonyt. 

Ezúttal fasírttal ettük. 

Itt találtok egy hasonló ötletre épülő válzatot: https://agifoz.blogspot.com/2014/05/cukkinis-fozelek.html

Nincsenek megjegyzések: