Édesem Cukrászda, Budapest

Ici-pici kis cukrászda az Édesem. Jó alaposan eldugva a Millenáris mögött. Hogy miért érdemes mégis megkeresni?



Márk Szonja Édesem blogját az elejétől követem. Mindig is imádtam, ahogy a sütikhez viszonyult: profin, odafigyeléssel és mégis kreatívan. A fotók pedig önmagukban is nyálcsorgatóak voltak. 

Az utóbbi időben láttam, hogy olyan izgalmas kísérletezésbe kezdett, mint a fagyihelyettesítő jégpop. A sütik pedig a napi hangulat és alapanyag szerint alakul. Így aztán én sem tudom nektek előre megmondani, hogy majd mit kóstoljatok meg, ha arra jártok.



Hosszas töprengés és vizsgálódás után a választásom egy mandulás-málnás sütire esett, bár a csokis felhozatal is igen ígéretesnek látszott. 

A süti jó édes volt, amolyan marcipánosan sűrű, szinte ragacsos. A málna ez esetben tényleg adott hozzá egy olyan pluszt, ami nélkül nem lett volna tökéletes a végeredmény. 

Ittam még egy gyors espressot is, ami kellemesen kesernyés, frissítően tömény volt. 

Nincsenek megjegyzések: