Böjtnapló 2016 - 1. hét

Újra végigcsinálom a katolikus böjtöt, a korábban megírt szabályok szerint és igyekszem rögzíteni, hogy miket ettem.

Tapasztalatok:
- Itt-ott még becsúszik egy kocka csoki vagy kakaó, egyszerűen nem bírom ki, hogy ne egyek minden nap.
- Kávé is kell - nekem nagyon, ha nem akarok fejfájással küzdeni egész nap.
- Rengeteg halat ettem, és csak szombaton feledkeztem meg a húsmentességről.
- Ettem sok gyümölcsöt is, főleg narancsot, banánt, almát és körtét is délutánonként vagy vacsora után.




Húshagyó kedd:
R: Tejes kávé
E: Zöldséges-rákos pirított rizs
V: Tonhalas melegszendvics

Hamvazó szerda:
R: Tejes kávé, fügelekváros zabkása
E: Spenótos-túrós rakott tészta
V: Lekváros palacsinta - pótnagyink konyhájából



Csütörtök
R: Tejeskávé
E: Zellerkrémleves parmezánnal és pórécsírával
Lekváros palacsinta
V: Sajtos zsemle savanyú uborkával

Péntek
R: Magos kifli tonhalas-túrós krémmel, paprikával, kávé
E: Fish and chips a Nemo's-ban
V: Kukoricás pizza (sonka nélkül)

Szombat
R: Tejeskávé
E: Csirkés quesadilla - akkor jutott csak eszembe, hogy nem kellene, amikor már kifizettem. :( Még bele kell jönnöm ebbe a húsmentes dologba.
V: Sajtos zsemle retekkel, csokitorta

Vasárnap
R: Tejeskávé, vajas kifli, paprika
E: Hagymaleves sajtos pirítóssal
Grillezett lazac gyömbéres-fokhagymás répával
V: Rántott harcsaszelet sült krumplival és salátával

Nincsenek megjegyzések: