Csicseriborsó saláta sült paprikával



Újabb és újabb variációkat találok ki a hüvelyesek saláta formátumba való szuszakolására. Általában sikerrel. Legújabb alkotásomba sült paprika csíkok kerültek a csicseriborsó mellé. Mivel nem volt kész paprika salátám, így egy nagy kápiát felcsíkoztam falatnyi darabokra, majd serpenyőben kevergetve, rázogatva puhára sütöttem.
A kápia a legjobb paprika, nagyon piros, nagyon édes és hosszúkás, hegyes alakú. Ha láttok ilyet, gyorsan vegyetek belőle! A húsa kicsit kevébé vaskos, mint a kaliforniai paprikáé és talán pont ezért finomabb is. Nekem nagy szerencsém van, mert anyósom termeszti és hozza - néha zsákszámra. Megsütve, lefagyasztva a legjobb saláta télen is.

Node, vissza az aktuális pályaműhöz. Felkarikáztam még egy csokor újhagymát is, sóztam és ráfacsartam egy citrom levét. Hozzátettem még egy konzervnyi natúr csicseriborsót, 6-8 szem feldarabolt fekete olajbogyót, a paprikát és egy kevés borsot is szórtam rá. Jól összeforgattam.

Salátának vagy köretnek is jól működik, ezúttal joghurtban pácolt csirkemellhez ettem.

Volt itt már korábban is csicseriborsó rukkolával, ami könnyű és friss, lencsesaláta körtével, ha már úgyis jön az ősz, aztán egy nagyon nyári babos-paradicsomos-krumplis is. És jó régen egy meleg lencsesaláta, amiben már szerepelt a sült paprika.

Nincsenek megjegyzések: