10 perces paradicsomleves mexikói beütéssel

Ez a leves tényleg megoldható 10 perc alatt, de persze lehet cifrázni is. Úgy már 20 percig tart elkészíteni.





Az alap változat 3-4 főre:

5 dl paradicsomlé, 1 Bonduelle Mexicana konzerv vörösbabbal, kukoricával, fűszeres, paradicsomos szósszal, 1 fél csirkemell filé, 1 fej vöröshagyma, 2 répa, 1 kanál olaj, 5 deka cheddar sajt, 2 evőkanál tejföl, kukoricachips avagy nachos, só, bors, Tabasco-szósz ízlés szerint. 



Elkészítése:

A hagymát, répát és a csirkehúst felkockáztam. Kevés olajon megfuttattam a zöldséget és a húst, majd felöntöttem 5 dl vízzel és 5 dl paradicsomlével. Kb. 15 perc alatt puhára főztem. Belekevertem a konzervet és átforraltam. 

A tányérba mert levest megszórtam sajttal, tettünk bele egy kis tejfölt és kukoricachipsszel ettük. A Tabasco-szószból mindenki annyit csöpögtetett bele, amennyi csípősséget még pont elbír. 

A rövidebb idős változatba csak összeforralom a konzervet a paradicsomlével és már késznek is nyilvánítom a levest, persze a fenti feltétekkel együtt tálalva :)

Nincsenek megjegyzések: