Saláta lazaccal és tojással



Azt hiszem az Instagramon jött velem szembe először valami hasonló saláta, ami nem hagyott nyugodni. Végül ez lett az én változatom 2  személyre:

Egy csomag vékonyra szelt "puszta" salátát használtam alapnak. Ebben van káposzta, répa, zöldsaláta is. Ehhez adtam hozzá még nagyon vékonyra karikázott zöldhagymát. 

Felcsíkoztam 7 deka füstölt lazacot, illetve feldaraboltam 3 főtt tojást

A legizgalmasabb az öntet lett: kikevertem 1 citrom levét és 3 evőkanál tejfölt. Krémes lett, szinte majonézes, de nincs benne sem olaj, sem nyers tojás. Viszont szuper savanykás íze van mindkét hozzávalónak. Persze egy kis só mindenképpen kell még bele. 

És a titkos hozzávaló eredetileg a kapribogyó lett volna, de én inkább nagyon apróra kockázott kovászos uborkát szórtam még a salátára. És az egészet egy pici kaporral koronáztam meg. 

Nincsenek megjegyzések: