Mosogatógépes nyereményjáték Finish termékekért



Tartozom egy vallomással: imádom lakkozni a körmeimet. Van itthon vagy 50 körömlakk, a szivárvány minden létező árnyalatában. Na most, lássuk be a körömlakk, legyen akármilyen tartós is nem igazán fér össze a mosogatással. Mert ugye, főzni is imádok, de az azt követő edény sikálást kifejezetten utálom.

Mondhatnátok, hogy erre való a mosogatógép. Tényleg. Van is nekem, de az utóbbi időben nem éppen és úgy csinálta a feladatát, ahogy azt én elvártam volna. Kezdődött azzal, hogy spórolási célból vettem valami kuponos tablettát, ami aztán három mosás után azt eredményezte, hogy minden tiszta egy adta vízkő lett, a gép belülről, az edények, minden. A poharak matt árnyalatot kaptak, koránt sem csillogtak szépen.

Igazándiból nem akartam ezzel túl sokat foglalkozni. Hiszen ugyebár azért van a mosogatógép, hogy megkönnyítse a dolgunkat, nem azért, hogy még többet kelljen vele foglalkozni. Aztán rájöttem, hogy ha évekig szeretném, hogy segítségemre legyen, nem ártana a megfelelő tisztító szereket használni. Így nem tönkreteszem az edényeimet és a gépemet, hanem megóvom.

 Éppen ezért nagyon örültem, hogy a Finish lehetőséget biztosított számomra, hogy kipróbáljam mit is tudnak a kiegészítő termékei. Ha szeretnél te is egy csomagot nyerni, válaszolj a kérdésre a blogbejegyzés végén!

Finish mosogatógép tisztító
Ha nem tisztít úgy a mosogatógép, mint új korában,  valószínűleg a gép belsejében lerakódott szennyeződés, zsír és vízkő az oka. A mosogatógép tisztító megóvja ezektől a mosogatógépedet, és az olyan helyekre is elér, ahová Te kézzel csak nehezen, vagy egyáltalán nem, például a fűtőelemekhez, permetezőkarokhoz. Használata rendkívül egyszerű: semmi más dolgod nincs, mint a kupakról eltávolítani a védőfóliát, majd az üres mosogatógépbe fejjel lefelé beállítani a flakont – ugyanúgy, mint ha egy tányért akarnál elmosogatni – és elindítasz egy legalább 65°C-os programot. Elég havonta egyszer használnod, hogy megakadályozd a kellemetlen szagok kialakulását, és az ételmaradékok felgyülemlését. Mi több, így a mosogatógéped élettartamát is jelentősen meghosszabbíthatod.



Finish gépi öblítőszer
A homályos, matt poharak ellen is megvan a megoldás. Nincs más dolgod, mint az öblítő adagoló rekeszt megtölteni Finish öblítő folyadékkal, amely minden program öblítési fázisában automatikusan kioldódik. Különleges összetételének köszönhetően megakadályozza, hogy a poharakon, evőeszközökön foltok, esetleg ételmaradványok maradjanak. A Finish gépi öblítőszer felgyorsítja a száradási folyamatokat, így többé nem kell órákat várnod arra, hogy a program lejártával kipakolhass a gépből.

Finish vízlágyító só
Ha gyorsan vízkövesedik a gép, a kemény víz miatt van. Rendszeresen töltsd fel mosogatógépedet Finish vízlágyító sóval: a nagy szemcsés só segít megakadályozni, hogy vízkőlerakódások alakuljanak ki akár a mosogatógép belsejében, akár az edényeken. Elősegíti a mosogatógépekben lévő víz lágyítását, ily módon megnöveli a Finish mosogatószerek tisztító hatását.



Finish citrom és lime mosogatógép illatosító
Ha a mosogatógépet kinyitva kellemetlen szagokkal szembesülsz, azért a szűrőben, tömítésekben megbújó étel-lerakódások a felelősek. Szüntesd meg a szagokat a Finish citrom és lime mosogatógép illatosítóval. Ha pedig semleges illatra vágysz, próbáld ki a Finish szagsemlegesítő mosogatógép illatosítóját.

A nyeremény három Finish csomag, melyek mindegyikében található egy Finish mosogatógép tisztító, egy Finish gépi öblítőszer, egy doboz Finish vízlágyító só és egy Finish citrom és lime mosogatógép illatosító. 
Ahhoz, hogy a tiéd legyen a 3 Finish ajándékcsomag egyike és kipróbálhasd az áldásos hatásukat válaszolj az alábbi kérdésre: Melyik mosogatógép óvó-védő szert találod a leghasznosabbnak?

a) Mosogatógép tisztító

b) Gépi öblítőszer


c) Vízlágyító só


d) Mosogatógép illatosító

A válaszokat a blogbejegyzés alatt kommentben (azonosítható névvel) és a Kern Ági Facebook oldalon várjuk! Ha mindkét helyen kommentelsz, akkor dupla eséllyel indulsz a sorsoláson.


 Válaszok beérkezésének határideje: 2016. június 5. 20 óra. 

21 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Szia!

Nagyon tetszenek a termékek, szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra. Szerintem a mosogatógéptisztító a leghasznosabb. :)

Zsuzsi

Móni írta...

Szia!

Én a mosogatógép illatosítót tartom a leghasznosabbnak, mi sajnos ezzel a problémával küzdünk...


Unknown írta...

Szia!
Szerintem a mosogatógép-tisztító a leghasznosabb, de mindent szívesen kipróbálnék! :)


András

Niki írta...

Szia!

A vízlágyító sót tartom a legfontosabbnak és kihagyhatatlannak.
Köszi a játékot:)

Niki

Unknown írta...

Szia!
Szerintem a mosogatógép tisztító a leghasznosabb, hogy karbantartsuk a gépünket.

Veruss

Tóthné Erzsébet írta...

Szerintem a legfontosabb a vízlágyító só.

Kockamami írta...

Szia!

Szerintem is a Finish mosogatógép tisztító a leghasznosabb mind közül, bár nem árt a többi termék használata sem. A férjem azért biztos, ami biztos alapon kb. 3 havonta (vagy szükség esetén) szétkapja egy ilyen átmosás előtt, és manuálisan is kitisztítja az alkatrészeket. Igaz, nálunk nagyon kemény a víz, én meg nem igazán komázom elöblíteni előtte a tányérokat, csak ami nagyon szennyezett - azért van a mosogatógép, nemde? - szóval kerül bele ételmaradék is.

Köszi a lehetőséget, Judit

Lilla írta...

Nálunk nagyon kemény a víz, így a só kihagyhatatlan.

Reka írta...

Számomra a legfontosabb a mosgatógép-tisztító.

Unknown írta...

A mosogatógép tisztító :)

Unknown írta...

Szia!

Nálunk a vízlágyító só. Nagyon kemény a vizünk, így kihagyhatatlan.

Köszi a lehetőséget: Edit

GastroRéka írta...

Köszi a cikket! Most megtudtam, hogy a mosogatógép tisztítót gyakrabban kellene használnom. Eddig félévente használtam. Az öblítővel ugyanez a tapasztalatom, nagyon szeretem a mosogatógépben elmosott poharakat, csak egyszer törtem el egyet a 8 év alatt. Illatosítót és sót is használok. A mosogatógép az egyik leghasznosabb eszköz szerintem. A Finish termékek pedig tényleg jók. Általában szuper szombaton és különböző akciókban szoktam beszerezni.

Zita írta...

A vízlágyító sót, hiszen nálunk is kemény a víz.

PoM- PoM írta...

a)

Horváth Dóra írta...

c) Vízlágyító só

hena írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
hena írta...

Mindegyik termék fontos valamilyen módon, mégis nálunk a vízlágyító só a legfontosabb, mivel nagyon kemény a víz (gyorsan is fogy a só a gépben). Jó lenne új terméket megismerni, mivel még ezeket nem használtam. Köszönöm a játékot ! (FB-on Henrietta Turk néven játszottam)

Doctor Pepper írta...

itt Füreden a vízlágyító só:)

ildikó írta...

A vízlágyitó sót tartom a legfontosabbnak.Nálunk rendkívül kemény a víz és nélkülözhetetlen.

Reni írta...

Kedves Ági!

Szerintem a mosogatógép tisztító a leghasznosabb, de az összes terméknek jó hasznát venném. :)

Köszönöm a lehetőséget!

Krisztián Renáta

Bakos Attila írta...

Szerintem ez a leghasznosabb: a) Mosogatógép tisztító