Keleti csemegék a Sparban: Veggie by Neni

Bár a név szerintem magyarul nem szerencsés, az Interspar bejáratánál elhelyezett hűtőben rejlő zöldséges finomságok mesések.  



Az egész a drágám hummus-rajongásával kezdődött. Mondtam neki, hogy nézd, itt egy új hummusz. Megkóstoltuk. Az egyik legjobb késztermék, amit eddig valaha is kóstoltunk. Aztán következett sorban a többi: a paprikás-diós krém, a sajtkrém és a falafel golyók. Jelenleg ezek a legnagyobb kedvenceim. 




A falafel jó ropogós, nem sajnálták belőle a mentát. Akár felmelegítve, fasírt helyett feltétként is fogyasztható, de a mártogatósokkal is jól csúszik. 
A legtöbbet én a paradicsomos-bazsalikomos, enyhén csípős krémsajtból szoktam elcsemegézni. Szuperül összeállnak benne a csípős-fűszeres és az enyhén savanykás joghurtos ízek. 
Muhammara krémet korábban én is csináltam, de ez a kész változat sem rossz: sült paprika és dió adja az alapját. Bár szintén mártogatósként szeretem a legjobban, akár sült húsok köreteként is el tudnám képzelni. 

És még van jópár ízpárosítás, amelyet még meg sem kóstoltunk, például a curry-mango ízű hummusz...




Reggelire vagy baráti csevegős vacsorához kiválóak. Mindent kipakolok kis tálkákba, plusz összedarabolok pár zöldséget, paradicsomot, paprikát, uborkát. Természetesen az olajbogyó sem maradhat el és néhány pitakenyér sem árt, ha van. 
Mindenki nyúlkál, mártogat, rágcsál és teljesen észrevétlenül rengeteg zöldet elfogyasztunk így. 

A termékek tényleg nagyon finomak, de azt sem szeretném elhallgatni, hogy van bennük tartósítószer. Nem mindegyik teljesen vega, hiszen tejterméket használnak készítésükkor, de a legtöbb tényleg csak zöldséget tartalmaz. Úgy gondolom kifejezetten jól beilleszthetők a ma egészségesnek gondolt táplálkozás keretei közé :)

Nincsenek megjegyzések: