Egyszerű, villantós 3 hozzávalóból

Ennél egyszerűbben előállítható vendégváró nem igen lelhető fel, kivéve talán a fagyasztott pogácsa. De az nem egy olyasmi, amit vállalnék.




Érdemes olyan leveles tésztát keresni, amelyik sós süteményekhez is ajánlott, illetve nincs vanilin cukorral ízesítve, mert az eléggé tönkre vágja az összhatást.

A kinyújtott leveles tésztát sütőpapírra tettem és 6 részre vágtam. Mindegyik darabra keresztben egész, megmosott zöld spárgákat tettem. A fás alsó részét előtte levágtam. Kb. egy fél kilós csomagot osztottam el egyenlően.

2 csomag mozzarella sajtot szintén felszeleteltem és elosztottam a hat csomag között.

Lehet még turbózni más sajtokkal, akár sonkával is, illetve zöldfűszerekkel, ha épp olyan kedvem van.

A leveles tészta két szélét bevágtam és áthajtottam keresztben a spárgán és sajton. Forró sütőben kb. 20-25 percig sütöttem, de érdemes figyelni közben és akkor kivenni, amikor a tészta már jól megpirult. A spárga ennyi idő alatt pont jó puha, de mégis harapható, vágható lesz. 

1 megjegyzés:

Gizi írta...

Kedves Ági, köszönöm ezt az egyszerű, és remek receptet. Nálam is elkészült, és imádtuk! :)