Napi mosoly

Tegnap olyan jó kis hagyományos egytál étellel kényeztettem magam a piacnak hála. Először azon döbbentem le, hogy mennyire olcsó a savanyú káposzta a déli gyümölcsökhöz képest és mennyire kevés a hipe körülötte.
Aztán szépen egy tepsi aljába terítettem egy réteget, mármint a savanyú káposztából. A tetejére karikáztam egy hagymát, az egészet megkentem tejföllel. Aláöntöttem egy kis vizet. Felvágtam pár krumplit is, olyan hosszúkás darabokra. Az is ment mellé és a tetejére egy kisebb, megszurkált sütőkolbász.
Ezt az egészet kb. 45 percig sütöttem a forró sütőben. Először fólia alatt, aztán kicsit rápiítottam a végén.
Huhh, olyan jó, téliesen nehéz végeredmény lett. Imádtam. Főleg a kolbászzsírral összekeveredett tejfölös részt, de a többi se volt rossz :)smile hangulatjel

Nincsenek megjegyzések: