Böjt - 2. hét

A hús kiiktatása könnyen megy, de az édesség nálam nagyon-nagyon nagy lemondást jelent. Igyekszem gyümölcsökkel kiváltani, de néha becsúszik egy-egy csoki :(

A menüsor inkább ötletekkel szolgál, mint bevallásnak szánom.

Hétfő:
R Vajas pirítós, tejeskávé
E Megpróbáltam a maradék krumplipüréből krokettet készíteni, de valahogy szétolvadtak, ahogy betettem az olajba... Néhányat valahogy kihalásztam és megettem.
V Este a maradék krokett alapanyagot (krumplipüré, liszt, tojás) feldúsítottam egy adag reszelt sajttal és a sütőben megsütöttem. Így isteni ki lepénykéket ehettünk, ami a fiúknak is nagyon ízlett.

Húshagyó kedd:
R tejeskávé, fahéjas tejbegríz
E szilvás gombóc a pótnagyinktól
V ugyanaz :)

Szerda:
R tejeskávé, diós gesztenyepüré
E paradicsomos köles juhsajttal
V pogácsa a cukrászdából (a sütikre rá se néztem) + málnás-almás turmix

Csütörtök
R tejeskávé, Bircher-müzli
E rántott sajt, zöldséges rizzsel, epres turmix
V tojáskrém, magos kifli, cékla

Péntek
R kávé, tejberizs baracklekvárral
E tejfölös tészta, cékla
V sült krumpli paradicsomos mártogatóssal
Itt egy koncerten voltam, és mire eszembe jutott, hogy nem kellene, már legurítottam pár rumos kóla.

Szombat
R kávé, epres-banános turmix
E brokkoli krémleves, rántott hal krumplisalátával
V kéksajtos-fokhagymás mártogatós répával és pirítóssal

Vasárnap
R tejes kávé, banán
E sült lazac, csípős-gyömbéres zöldségekkel, rizzsel
V lasagna salátával

Nincsenek megjegyzések: