Tejfölös-sajtos sült répa

Új kedvenc ételem van. A répát amúgy is szeretem (krémlevesként, salátaként és köretként egyaránt), de most sikerült olyan formába önteni, hogy az maga a csoda.
Mondjuk a sült sajt önmagában is abbahagyhatatlan csemege, de így még jobb.

 

Az egy személyes adagom így készült:

Meghámoztam és vékonyan felkarikáztam 2 nagyobbacska répát. Apróra kockáztam egy sonkahagymát.
A répát és hagymát összekevertem 3 evőkanál tejföllel és megszórtam fokhagymás fűszersóval. 20 percen keresztül így sütöttem a 180 fokos sütőben.
Amikor már viszonylag könnyen beleszaladt a villa a répába, akkor jól beborítottam 10 dkg reszelt cheddar sajttal. Addig sütöttem, amíg a sajt bugyogva megsült.

A tejfölös, sűrű cuccot a sütőtál aljáról leginkább kiflicsücsökkel szeretem kimártogatni. És a legjobb a tál oldalára sült sajt. Ugye?

Nincsenek megjegyzések: