Mustáros-tárkonyos csirkemell

Ez az egyik kedvenc receptem, úgy kéthetente megkívánom. De valahogy mégis mindig máshogy sikerül. Ezúttal egyszerűen tökéletes lett! Szóval pontosan meg kell örökítenem, hogy sikerült ilyen jóra, hogy evés közben egy pici francia étterem asztalánál éreztem magam.



Hozzávalók 2 személynek:
2 nagy póréhagyma, 1 csirkemell kifilézve, 1 evőkanál vaj, 2 dl fehérbor, 1 dl tejszín (nem főzőtejszín!), 2 evőkanál mustár, 1 kiskanál tárkonylevél, só, bors.

Elkészítése:
A hagymát megtisztítottam és felkarikáztam. A húst kifiléztem és kb. 2-3 centis kockákra vagdostam. Sóztam, borsoztam.
A vajat felforrósítottam és beleszórtam a hagymát és a húst együtt. Többször átforgatva sütögettem, amikor elkezdett pirulni, ráöntöttem a bort.
Lefedve 15-20 percig pároltam, amíg a hús alaposan megpuhult. Majd levettem a fedőt és hagytam, hogy a folyadék szinte teljesen elpárologjon.
Ekkor öntöttem rá a tejszínt, hozzáadtam a mustárt és a friss tárkonyleveleket. Már csak összeforraltam, de nem főztem hosszasan.

Krumplipürével ettük, de rizzsel is tökéletes lett volna. Most ahogy leírtam, máris újra éhes lettem. :)

Nincsenek megjegyzések: