13 legnépszerűbb bejegyzés 2013-ból

Érdekes év volt ez nekem. Sok-sok olyan dolog történt, ami itt a blogon egyáltalán nem is látszott. Az évet azzal kezdtem, hogy két hónapig nem tudtam meggyógyulni a folyamatos köhögőrohamoktól. Ez viszont segített meghozni néhány döntést.
Életem egyik legjobb nyarát töltöttem a két kis lókötőmmel, rengeteg kirándulással, bolondozással, barátkozással.
Szeptemberben létrehoztam egy saját webshopot, a zenzero.hu címen, ahol kedvenc ékszereimet, a csiszolatlan ásványokat és még sok-sok bohém cuccot teszek elérhetővé másoknak is.
Méhn Nikivel fantasztikus képeket csináltunk róluk!
Struder Veronikától pedig rengeteget tanultam az ételfotózásról.

Volt nálam tévéműsor forgatás az Angi jelenti műsorhoz.



És közben sokat főztem, de még többet ettem. Az már évek óta látszik, hogy az édességek mindent visznek, nálam főleg a kekszek népszerűek. Sütni és megosztani is szeretem őket, kár, hogy a fotókon elég nehéz őket gusztává varázsolni.
A két nyertes a diós keksz és a világ legrondább csokis keksze volt.
Szerettétek az egyszerű pitéket, a túrósat és a pöttyöset is.
A gluténmentes téma egyre népszerűbb, hiszen nagyon sokan olvasták a gesztenyés torta receptjét és a Köles megnyitójának is rengetegen örültek.

Nagyon szeretitek egyébként is a megnyitókat, az apró kóstolókat, például a Mlinar horvát pékségről vagy a Cserpes tejivóról szóló beszámolómat.

Az meg nem meglepő, hogy a gasztroajándék ötleteim tetszettek vagy éppen rengetegen jöttetek játszani. Erről jut eszembe! 14-ben 10 éves lesz a blog!

A tizenháromba befurakodott még egy sós is, a bársonyos kínai tojáslevesem.

A legnépszerűbb sütemény a fahéjas szilvás lepény lett.
narancsos csokiszalámi csak pár kattintással előzi meg.

És a hatalmas meglepetés: a bejegyzés, amire kétszer annyian kattintottak, mint a két legnépszerűbb édesre. A tojásos tészta mennybe megy. Maradjunk ennyiben.

BUÉK!

Nincsenek megjegyzések: