Lencsés muszaka


Hogy mennyiben muszaka, nem tudom. De nagyon finom, még így is, hogy teljes egészében húsmentessé tettem. Az alapötlet egyébként a magyarul is megjelent Good Food magazinból származik. Ott bárányhússal készítették. Elképzeltem, hogy az a változat egyenesen isteni lehet. 

Felkockáztam 1 hagymát, 2 répát, 1 piros húsú paprikát, 1 közepes krumplit, 1 meghámozott padlizsánt. Olajat forrósítottam. Először a hagymát pirítottam, majd hozzáadtam a többi zöldséget is, felöntöttem 1 dl vízzel és egy darabolt paradicsom konzervvel meg annak a levével. Az összes zöldséget teljesen puhára pároltam. Fűszereztem sóval, borssal, fahéjjal.
Amikor kész lett, hozzákevertem egy leöblített, lecsöpögtetett lencsekonzervet is. A zöldséges keveréket egy sütőtálba öntöttem.
Elkevertem 3 dl konyharuhán kicsit lecsöpögtetett, tehát besűrített joghurtot 1 tojással. Ezt a zöldségek tetejére öntöttem és még 20 percig sütöttem az előmelegített 200 fokos sütőben.

Nincsenek megjegyzések: