Instant irodalom


Neked mennyi időd van olvasni? 5 zaklatott perc a homokozón peremén egyensúlyozva? 10 perc a villamoson zötykölődve munkába menet? 3 perc elalvás előtt, félig csukott szemmel?

Neked is tornyokban állnak a könyvek az éjjeliszekrényeden? Arról álmodozol, hogy végre nekikezdesz egy jó, izgalmas, szívmelengető történetnek és be is fejezed az olvasását?

Mit szólnál ahhoz, ha minden héten egy falatnyi irodalommal kedveskednék neked? Jó lenne minden héten átélni egy-egy történetet, belekóstolni valaki más életébe, gondolataiba?

Semmi komoly, nehézkes és emészthetetlen maszlag. Kedves, mosolygós novellákat, múltba révedő történeteket és igazán ínycsiklandozó falatkákat kínálok neked.

Csak add meg az e-mail címed és neved, jövő héttől minden héten ott vár majd a postaládádban a friss, ropogós irodalom adagod, ami garantáltan nem fekszi meg a gyomrodat. A megoldást itt találod.

12 megjegyzés:

Flat Cat írta...

Ez tetszik. :)
Feliratkoztam!

Delish írta...

En is feliratkoztam! Izgatottan varom :)

Vera írta...

Én ugyan eszméletlen sokat olvasok, de imádok elmerülni a történetekben :) Feliratkoztam!

Kriszta írta...

Lassan egy éve gondolkodtam el azon, hogy hogyan tudnék minél több időt az olvasásnak szentelni. Ha tudatosan keresi az alkalmat az ember akkor nagyon sokat. Azóta több könyvet olvastam már el, melyek jó ideje a polcomon porosodtak.
Szóval vevő vagyok az ajánlatodra. :)

Titáti írta...

Én is feliratkoztam (valódi néven :-) )és már kapatm tesztoldalt. Az jó?

fxtina írta...

Feliratkoztam ám, de nagyon! :-)

Vesta írta...

Ági, feltennéd a konyhasóra is? Köszi!

Kriszta írta...

Nálam a teszt oldal nem működik.

Hugi írta...

Szia Ági!
Csuda jó ötlet.
Várom a postaládámban landoló novellákat, már nagyon izgatott vagyok.
Nem csak a konyhában mozgatod meg az agyunkat, hanem akár este elalvás előtt is kaphatunk egy kis érdekes történetet.
Köszönöm Neked!
Hugi

Ági, aki főz írta...

Köszönöm szépen mindenkinek!

Aki hétfőn nem kap levelet, az kiabáljon! A teszt oldalakról nem nagyon tudok semmit, remélem így is működni fog.

Ildinyó írta...

Húúú, és én még csak most vettem ezt észre?? Ez nagyon kedves ötlet! Hát persze, hogy én is feliratkoztam! :))) (Nagyon ismerős volt az éjjeliszekrényen hegyekben álló könyv :(, pedig imádok olvasni.)

helen írta...

Jól feliratkoztam. Egyébként én nem tudom, mennyi az átlag napi olvasásom, de buszon szoktam (oda-vissza kb. 1,5 óra), meg este, ágyban. Két különböző sztori megy napközben és este :)