Kicsit korán...


Na jó, nem kicsit, nagyon korán van még ehhez, de:

- Tegnap elkezdődött az ovis kóruspróba, ahol mi anyukák gyakorolunk decemberre mindenféle szép, csengő-bongó dalokat, amiket majd előadunk a csemetéknek.

- Jelentkeztem a már hagyományos angyalkás-gasztroblog játékra és talira. Harmadszor fogok résztvenni benne! Mi ez, ha nem hagyomány?

- Ma piros-arany meg rénszarvasos mintás szalvétákat vettem. Közben arról ábrándoztam, milyen jól fognak mutatni a 24-ei terítéken.

- Napok óta "wintergenuss" teákat kortyolgatok: karamellás-vaníliás, narancsos-fahéjas, stb.

- A kis közértben már napok óta szemezek a tojáslikőrös karácsonyi színekbe csomagolt csokival . (De csak szemezek!)

- Ráérő gondolataimban már ajándékokat válogatok, hogy aztán az egészet december 2-3. hetére hagyjam.

Mentségemre legyen mondva, nem vagyok egy jól fejlett karácsony-mániás, csak néha-néha porolgatom lágy mosollyal a 6 darabos vonatkozó CD-gyűjteményt.
Anyahajó elmélkedése kötelező olvasmány a témában.

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

A kocsimban, mióta beköszöntött az idei tél, már karácsonyos CD szól.

szepyke írta...

Szeptember 30-a óta egy "karácsony illatú" gyertya van a szobában az asztalon. Halkan mondom, hogy más ne hallja, a Zuram, most hétvégén fedezte csak fel az illatát... Viszont, ahhoz képest, hogy fa orra van, azt kérdezte, hogy létezik, hogy karácsony szaga van valaminek???
Nah, azt már el is felejtettem, hogy a blogomon a visszaszámláló kb egy hónapja Adventre és Karácsonyra számol vissza. Tehát, Ági nyugi, nem vagy egyedül!:)
Jah, én betegesen karácsony függő vagyok! Imádom. Imádom!

ágota írta...

Pont tegnap hasított belém a felismerés rosszmájúan - egy sikertelen vásárlási kísérlet után, nem - e kellene máris karácsonyra készíteni a polgárokat, ne unatkozzanak a nyaralás és szilveszter éjszakája közt.Valami van a levegőben...

Flat Cat írta...

Én tegnap láttam a zöldségesnél karácsonyfát!!!!
Most komolyan, ajándék, csomagolópapír, mikulásos tortadíszítő kütyük meg marcipán angyalkák (nálam most ezek vannak soron... :) ), az még rendben is lenne, de karácsonyfa????
Szóval azt gondolom, hogy ehhez képest a karácsonyi tea és szalvéta még maximálisan belefér! :)