Így már jobb?

Ha már interaktívkodunk, akkor nyilatkozzatok újfent.

12 megjegyzés:

szepyke írta...

Most mi változott? A kép maradt, nem?

Ági, aki főz írta...

Igen, csak eddig úgy értettem, hogy az elrendezés okozta a legnagyobb problémát.

Szóval, akkor a kép nem jön be? Majdcsak megértem, hogy mit szeretne a nagyérdemű.

szepyke írta...

Szerintem komoly, vagy komor a kép. Sötét. A fényképed olyan szép színes, ragyog. Ez a kép meg olyan, mintha a padlásról hoztad volna le és két centi por és kor takarná. Ez mondjuk az én véleményem, de megint leírom: legyél öszinte és nem lesznek barátaid... :D

trinity írta...

Ági, én meg azt nem tudom, tegnap milyen volt......
Ez nekem is kicsit szomorúságot sugároz....Fura tudom, de ez jutott eszembe.
A régi arculat nekem nagyon tetszett, megszoktam...
De arra felhívnám a figyelmed, olyan sosem lesz, hogy mindenkinek egyöntetűen tetszeni fog. A legfontosabb, hogy Neked melyik kedvesebb!!!

lúdanyó írta...

Nekem is főleg a képpel van bajom :) Talán, ha világosabb lenne az alap, akkor a montázs is jobban érvényesülne. Így túlságosan erős a kontraszt.

Flat Cat írta...

Nekem a kép tetszik, kifejezetten ötletes, hogy az eddigi ételfotóidat ilyen formában használtad fel a fejlécben, és bejön az ódon hangulat, de tényleg komorak a színek, és túl sötét, árnyékos az egész.Meg szerintem nem jó, hogy árnyat vetnek a betűk, az is komor picit. De az elképzeléssel nincs baj, sőt a színek kivételével szerintem ez jobb, mint az előző!

starfi írta...

Ági! valamiért én sötétnek látom a fejlécet. a koncepció nagyon bejön, ez a papírból kivágott dizájn, de fényerő szerintem sötét. a többi fotód viszont szép világos, ezért túl nagy kontraszt, szerintem.

Ági, aki főz írta...

Hahá! Na végre, most már tudom mi a bibi!! Tenni fogok valamit, ígérem.

Mindennapi Manna írta...

Nekem is most sötét, és valahogy lógnk a darabkák a levegőben. Ha már megkérdezted. Még játszadoznék az elemek elrendezésével.

erős ildikó írta...

Nekem a régebbi tetszett. Mint említettem, nekem az elrendezés mellékes, mert szélesvásznú a képernyőm, tehát így is, úgy is látom. Valószínűleg világosabb is a kép, mint másoknál, ez sem gond. Csak ez a fejléc. Nem az én világom. De ez a TE blogod! Olyan legyen, ami Neked tetszik!

anyahajó írta...

Nekem a régi is tetszett és ez is. Nagyon más a kettő, de a maga nemében teljesen oké mindkettő. Az elrendezés-hasábszélesség most szerintem olvasóbarátabb, mint tegnap volt.

Judit írta...

Nem jobb, és nem is jó, kicsit össze-vissza a hatás!