Gyorsan, gyorsan

Mostanában ilyenekre van érkezésem. De finom, meleg és én készítettem, saját szám íze szerint. Valójában ez egy ideális vacsora, mármint az általam alkotott fogalmak szerint.

Meleg babsaláta

Mi került a 2 személyes adagba? 1 babkonzerv, 20 deka cserkész kolbász, 1 kis hagyma, 1 paradicsom alakú paprika, 2 deci vörösbor, olaj, só.

Hogyan készült? Egy evőkanálnyi olívaolajon párolni kezdtem az apróra vágott hagymát és a felcsíkozott paprikát. A kolbászt felkarikáztam, a zöldséggel együtt pirítottam. Amikor a zöldségek elkezdtek puhulni, felöntöttem a borral és addig pároltam, amíg a folyadék teljesen elpárolgott és csak az íze maradt. Ekkor szórtam bele a lecsöpögtetett babot, hogy az is átforrósodjon.

Feltétlenül kell mellé egy-két szelet kenyér is, hogy legyen mivel kitunkolni a kolbász zsírjából, a zöldségek ízéből és a bor zamataiból építkező szaftot.

Nincsenek megjegyzések: