Éhes vagyok

Ráadásul nagyon-nagyon elegem van. Az egy dolog, hogy folyamatosan a kreativitásomat túráztatom a tej és most már tojásmentes étkezés megvalósítása érdekében. De nem múlnak a csúnya bőrfelületek.

Illetve vannak napok, amikor egy kicsit jobb. Talán. De egyáltalán nem biztos, hogy ha innék tejet, akkor rosszabb lenne. Egyelőre nem merem kipróbálni. Elhagytam már viszont az összes olajos magot, amik legalább egy kicsit megadták nekem a nassolás illúzióját.

Rizst eszek hússal. Néha krumplival vagy tésztával. Meg zsíros kenyeret. De mi van, ha a liszt? Vagy a krumpli?

Vagy esetleg a gyapjúszőnyeg vagy a tollpárna?

Kaptunk újabb krémet és széttárt karokat, hogy ezt bizony nehéz kideríteni...

Ja, és hogy még vidámabbak legyenek a mindennapok, a fognövesztő akció is beindult, iszonyatos nyáladzás kíséretében, hosszadalmas vinnyogásokkal tarkítva. Plusz egy kifogyhatatlan energiájú két és féléves szórakoztatási kötelezettségeivel.

Vigaszul itt egy recept, amit már kínomban találtam ki. Viszont mindössze 5 alkotóelem van benne, plusz víz és egészen nagy sikert aratott. Ízlett a népeknek, no.

Kókuszos rizspuding csokoládés mártással

20 deka rizst megfőztem fél liter vízben. Cukorral és vaníliás cukorral ízesítettem. Amikor beszívta a vizet és már pépesen puha volt, hozzákevertem 1 dl kókusztejet. Még egyet rottyantottam rajta, majd formákba nyomkodtam és kihűtöttem.

A csokimártáshoz 1 dl kókusztejben felolvasztottam 10 deka keserűcsokit.

1 megjegyzés:

chriesi írta...

Mmm ez jól hangzik!