Cherry kísérlet

Valamilyen kifürkészhetetlen oknál fogva a vendégeink mostanában egyre másra azt vették a fejükbe, hogy az jó, ha nekem meggyes bonbont hoznak. Jó, jó, de ipari mennyiségben még én is képtelen vagyok befalni.
Az általam választott feldolgozási mód - a blogtársadalomban uralkodó trendnek megfelelően - a fagyikészítés lett, vegyes sikerrel.
Történt ugyanis, hogy 5 dl tejből, 5 tojás sárgájából és 5 kanál cukorból krém alapot főztem. Sajnos azonban a gyermek ordítozása miatt némi csomósodás lépett fel. Sajnáltam azonban kidobni az anyagot, folytattam tehát, azaz beleolvasztottam a bonbonok csoki részét. A meggyszemeket félretettem és apróra vagdaltam, majd ezt is beleszórtam a krémbe. Végül 2 dl felvert tejszínt is hozzákevertem.
A legnagyobb hibát ott követtem el, hogy nem hűtöttem le a fagyi alapot, mielőtt a gépbe öntöttem volna, ezért nem is fagyott meg. Kénytelen voltam tehát kis formákba adagolni és parfé formán megfagyasztani.
Végülis nincs okom panaszra, hiszen a meggylével elkevert olvasztott csokival leöntött fagyit pillanatok alatt tüntették el az erre felkért vendégek.

Nincsenek megjegyzések: