Gyümölcssaláta

Tegnap nagyon csúnya voltam: zsíros kenyeret ettem. Sőt! Két szeletet! Ezért ma igyekszem vezekelni, kiengesztelni a gyomromat.
Reggel csináltam egy hatalmas adag gyümölcssalátát és ezt eszegetem. Aztán persze lehet, hogy estefelé újra rám tör a vágy és magamba tömök egy adag csirkepörit.
Szóval a gyümölcssaláta. Előszedtem minden gyümölcsöt, amit csak találtam a kamrában: két alma, egy ványadt körte, két narancs, négy mandarin és egy banán. Ezeket mind apróra nyiszáltam. Találtam továbbá egy ananász konzervet, így ezt levestül rázuttyintottam a cuccra. Végül egy fél citrom levét is rácsavartam, hogy ne barnuljon meg a sok gyümölcs. Egész jó lett, sokízű, az ananásztól meg édes is. Szinte érzem, ahogy a vitaminbomba végigáramol az ereimet és felszívódik az éhes kis sejtjeimbe. Azok elégedetten mocorognak és még csettintenek is a sejtmembránjukkal…

Nincsenek megjegyzések: