Fogyasztó

Volt itt valami. Valami, amit talán életnek hívnak. Itt van valahol az üvegcserepek között. Letört az üveg nyaka. Csörömp. Nyissz. Na, nézd csak, hogy szivárog a vérem. Milyen pirosan kunkorodik. Nem is az én vérem, Kill Bill vére. Nevetségesen tekergő, vérben tocsogó testek, mint levágott fejű csirkék. Futkároznak. „A kínai ecstasy a legütősebb.” Mondta Tarantino mester. Szerintem. Szorítom a kezem, a fehér csempén vörös cseppek. Csorog a porcelánra. Bele a lefolyóba.
Volt egy könnyed cellulit kezelés, olyan csevegős. Sok kezelés, kétnaponta. Fehér szoba, szűk lyuk. Fehér ágy meg lepedő, fehér csempe és a kihagyhatatlan meditációs zene. Madárcsicsergéssel. „Minden cseppjében természet” mondta a reklámhang. Dübörgő madárdal, rénszarvasok lábnyoma. Voltak bőraláfutások, de a fekete nadálytő krém majd eltünteti. „Eltűnnek azok maguktól is” mondtam. A masszőr nyugodt hangja, ahogy nagyapja halálát meséli. Kijöttek a mentők, de a második szélütés már halálos volt. Reggel ötig ott feküdt. „Csak ránéztem és láttam, hogy ez nem ő. Nem volt benne lélek.”
Volt itt valami. Mojito talán, 117 ezer forintért, lime-mal és sok mentával. Meg a mentás ízesítésű salaktalanító teakeverék aromazáró tasakban. „2,5 dl forrásban lévő vízbe tesszük, majd 20 percig állni hagyjuk.” Állni hagytam. Ácsorogtam, átcsorogtam, majd átcsorgattam egy szűrőn. Mező szaga volt, mint befeküdni a szénakazalba.Volt itt persze más is. „Tudatmódosító szerek hatása alatt.” De lefogyni nem sikerül, csak hízni, hízni. A zsírgöbök kitüremkednek. Pedig ez egy fogyasztói társadalom. Fogyasztó társadalom, fogyókúrával és jojó-effektussal.
Volt itt valami és mi maradt? A jó öreg alkoholos befolyásoltság. Az maradt. Bepiáltam, beszívtam, be, be, be. Meg az üvegszilánk, üvegcserép. A vérem, amely átlagosan 41 féle-fajta mérgező anyagot tartalmaz, ami sosem ürül ki a szervezetből. Lerakódik és belülről mérgez. Ott figyel a sok csúnya tűzmentesítő, rovar és növényirtó szer. Odatapad a vénám falára, a gyomron belsejére. Hát nem egyszerűbb kifolyatni? Itt folyik, csordogál. Olyan nagyon piros.

Nincsenek megjegyzések: